تخفیف تسلا – دو برابر تخفیف روی موجودی انبارهای آمریکا

تخفیف تسلا – سان فرانسیسکو، 31 مه (رویترز) – شرکت تسلا (TSLA.O) تخفیف‌ها را بر روی برخی از خودروهای الکتریکی جدید مدل 3 که قبلاً ساخته شده بود، دو برابر کرده است و برای جلب نظر خریداران در رقابت فزاینده، تخفیف‌هایی را برای مدل Y و سایر خودروهای موجود در انبارهای خود در ایالات متحده ارائه کرده است.

بر اساس گزارشات از کالیفرنیا، تسلا مدل 3، 42060 دلار قیمت داشت که 2680 دلار نسبت به قیمت خودروهای تازه سفارش داده شده تخفیف دارد. این دو برابر تخفیف 1300 دلاری در خودروهای مدل 3 است که کمتر از دو هفته پیش ارائه شد.

تسلا همچنین تخفیف های نزدیک به 600 دلاری را در برخی از مدل های Y از سر گرفت. تسلا تخفیف های بیشتری به میزان 6330 دلار و 5000 دلار برای برخی خودروهای مدل X و مدل S با قیمت بالاتر ارائه کرد.

به گفته تحلیلگران، تسلا در مواجهه با امواج معکوس اقتصادی، رقابت فزاینده و افزایش تولید، امسال به شدت قیمت خودرو را در بسیاری از کشورها کاهش داده است و به تاکتیک سنتی خودروسازان برای ارائه انگیزه برای تسویه موجودی متوسل شده است.

تسلا در حال آماده شدن برای عرضه نسخه اصلاح شده مدل 3 خود در سال جاری در ایالات متحده است و ارسال برخی از مدل های Y خود را با سخت افزار جدید برای سیستم رانندگی نیمه خودکار Autopilot خود آغاز کرده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در این ماه به سهامداران گفت که این شرکت برای اولین بار تبلیغات را امتحان خواهد کرد، در اقدامی که توسط تحلیلگران برای افزایش تقاضا مشاهده شده است. ماسک همچنین هشدار داد که تسلا از اقتصاد جهانی مصون نیست، زیرا به گفته او فعالیت برای 12 ماه آینده دشوار خواهد بود.

گزارش توسط هیونجو جین; ویرایش توسط جیمی فرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *